Ninja high-tech ACHAAAAAAA! =D

Tänkte det var dags att uppdatera.. i brist på annat att göra. -_-;;
Jag har inga läxor.. Inget bra på TV.. Allt annat var tråkigt.. Och jag är trött. (Åh. Vad ovanligt)

Imorse var jag totalt lost. Seriöst mer lost än jag brukar.
Klockan ringde som vanligt klockan 05.45. Tryckte på snooze självklart, men bestämmer mig för att skicka iväg det där rutinmässiga sms:et som lyder "*Petar på. Godmorgon*" till en klasskompis för att få honom att kliva upp, och sedan somna om igen.
Men vad händer?
Jag somnar när jag håller telefonen i handen, utan att ha skickat iväg sms:et och vaknar upp livrädd när klockan ringer för andra gången 9 minuter senare.
Skickar sms:et, och somnar igen. X'D

Tydligen tycker min telefon att alarmet endast får användas fyra gånger under samma morgon, för sen stängs det av automatiskt.
Skitweird. O_o
Och smart som jag är så somnar jag igen, fast alarmet inte är igång, och det förorsakade att jag inte fick någon frukost, och nästan missade bussen.
(Jag måste skärpa mig)

Anlände till skolan, trött och trött.
Hela första lektionen gick åt till att kolla på tre filmer. "UR. Om barnet och språket"
Very boring desu.
Det handlade om hur man ska handskas med barn i förskolan som ska lära sig att prata, och om barn som har problem med att prata, typ stammning eller bara "Hej,jagärfyraårochpratarsåhär: sakjfjkhdvbhbgdfbhjksdhgdsg"
Totalt obegriplligt.
Det var en unge som skulle säga att han gick hos en Logoped,(folk som hjälper barn med tal) men fick fram "Logomopitt" X'D
Bröt ihop av tyst garv i hörnet av klassrummet.
Jag har nog valt fel linje
. O_o
Det var inte det enda som var roligt dock..
Det var en unge som var homo(han tafsade på en annan kille som inte ville), och faceplantade i en trappa!
Herregud, kommer aldrig glömma den scenen! X''''DDDDD

... Varför skriver jag ens sånt här? ...

Den här dagen ska gå åt till att gratulera min morbror och hans fru!
12 juli 2008 kommer de att bli föräldrar!! =D
Omedetou! ~

image111
I wish them all the happiness in the world ~

Nu har jag varit nog med tråkig.
Moi moi!


Kommentarer
Postat av: Kerby

"Logomopitt"
Underbart x'D...
Barn är allt förunderliga. Kommer du ihåg dokumentären på franskan? *haha*
"Är du min vän"
"ne"
Och grattis till föräldrarna. Jag hade varit vettskrämd. Cudos till mod.

2008-02-15 @ 16:06:42
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0