BlinkBlink O_o Kan man dö så snabbt?

Idag den 8 Januari 2008 var den dagen då jag, självaste Anna Maria Therese Lundkvist officiellt dog.
På riktigt.

image106

För bara ungefär en timme sedan skrek jag rätt ut för full hals och låg ner ovanpå en säng och en väska och hyperventilerade.
Jag kunde inte forma ord.
Jag begravde ansiktet i händerna och försökte andas.
Det gick inte.
Några Keyboardsmashar, Hjärtattacker, Gråtattacker och Skakningar senare kan jag sitta lite stilla. Och förhoppningsvis kunna skriva detta inlägg utan en massa stavfel, som Kaisa tyvärr fick erfara från mig på msn. (Gomen, men herregud alltså O___o)

M. Nishikido säger: MEN HAN GÖR JU DET!*JAG KAN JU NINRE LJUGA!
M. Nishikido säger: ICH JAGF KAN INTE SKRIVA



Ungefär sådär såg det ut för ungefär 10 minuter sen.
Händer som skakar + tangentbord = Roligt =D

Here's the reason til' I died.
Jag lägger inte upp hela scannen, för att sprara mig från ÄNNU fler hjärtattacker för tillfället.
Jag väntar tills HQ kommer ut ;-)~
XXX
image107


SKJFDJSNHVBJFBVDSPFODKJNHJFHGRHGNMSFKJEJDBNRHGIEHSDKJGHREHGBJKDSHFEJSDVLJSDKLGHJ!!!
Jag måste fan sova nu.
Herregud.
Majide.
Herregud times 23000 <----- CODE *smirk* X3

Jag har sagt det förr, och jag säger det igen.

NISHIKIDO RYO - I FETINGLOVE YOU!!!!!!!image108

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0