Eh. Vahetere.. Asså.. Ehh. Blu. O_o

Vaknade imorse utav mitt mobilalarm som ringde. Klockan 6.45.
Det är nästan olidligt för tidigt att kliva upp.
Å andra sidan i Japan var klockan redan runt tre någon gång.
Så rent hypotetiskt om jag skulle leva efter den Japanska tidzonen hade det inte alls varit tidigt att kliva upp då.
Eh? Vad snackar du om?
I ren desperation medan jag väntar på att denna skoldag ska ta slut, så skriver jag blogg. (Kreativt?) ^^;;

Men egentligen har jag nästan ingenting att skriva, såvida jag inte börjar med mitt meningslösa babbel, som bara jag själv till slut fattar. X'D *Mening konstig?*

Gick en sväng på stan under lunchrasten idag.
Eftersom det var min födelsedag igår, så fick jag ett presentkort på H&M ... Glad i hågen som jag var så sprang jag in dit i all hast, mest för att undvika all den fallande blötsnön som hotade att göra mitt hår till .. Krull.
Visserligen blev det det ändå. -_-'' Jag älskar blötsnö.
Köpte en ny mascara(Förpackningen var lockande, borsten rosa och den kostade bara 98 spänn. Toppen!), Baslack och Överlack till naglarna.. Och sen var dom pengarna slut XD
Tjoff!

--

Hela dagen har jag suttit och längtat hem till min DVD som jag fick av Kaisa "Pi-chan" igår. :3
47 - Kanjani8.
Det gladde mig faktiskt att du kom ihåg min födelsedag i år, med tanke på att du blandat ihop datumen innan XD
Men det sög att du inte stannade och åt tårta MED mig X'D

Anyway..
TACK IGEN! :''D
Men till nästa år.. Fixa den riktiga Ryo X'D

***
Nu till någonting annat.
Jag behöver någon J-drama att kolla på.
Vi behöver snarare, för det är Kaisa som laddar hem avsnitten.
Jag undrar egentligen hur många det är som vi påbörjat men inte gjort klart?
Attention Please!, Dragon Zakura, Papa to musume no nanokakan(vilket avsnitt är vi på?), Och säkert många fler som jag totalt glömt bort XD
Varför slutade Yukan Club så tidigt? T_T


När kommer Kurosagi-filmen ut subbad?
När när när när? >__<
Fa ta dom om dom dröjer ett år med subbningen. Då ska jag seriöst låta djävulen pissa i deras skor.
Och NÄR kommer Uchi/Ryo's minidrama komma ut?
Och NÄR kommer Ryo's separata drama komma ut?
JAG VILL SE NUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!








Vad är klockan?
Åh. Jag slutar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0