Khorvchåsk!

Ja, här är jag ju väldigt, väldigt aktiv märker jag .__.
Måste börja skärpa mig. Damnit.

Iaf, den här veckan var det lov. Så skönt att bara få slappa en massa~
Jag har ju självklart varit med Kaisa mycket detta lov, som vanligt =3
Vet ni en rolig grej som hände på lovet?
Robert Gustafsson besökte Östersund!! ^-^ Jag har en massa bilder på honom, och fick hans autograf på den inhandlade dvd:n lösvikt~ (Som var otroligt rolig.! Bertil hemsöker mig x'D)
Han är så fruktansvärt cool! I luv the man. Sveriges roligaste man tamefan!

Robert
Så söt så =3

Vad hände på resten av lovet då?
Jo, som sagt så spenderade jag väldigt mycket tid med Kaisa. Cho tanoshii~ =)
Vi åkte till Sundsvall och sprang omkring på Birsta-city en hel dag. Ett studiebidrag fattigare
På Halloween sminkade vi oss sjukt mycket och tillbringade kvällen/natten i soffan med levande ljus och skräckfilmer.
Shutter( amerikanska versionen ^^;;), Dead silence och The messengers.
Vet inte vilken av dom jag gillade mest, men jag kan säga att Dead Silence gjorde inte min rädsla för dockor mindre. ^^;;
Shutter var en total rip-off på den thailändska by the way! Mycket irriterande .__. Visst, man kan väl låna idéen för att göra sin egen version av den, men måste man kopiera totalt?
Shame on you, gubbajävel.
Annars har det bara varit spring på stan, drama-tittande, (Tittade på Hana Kimi SP:n igår, och den var underbar, precis som serien själv :3) och allmänt mys.

Imorgon börjar skolan igen. Jag måste köpa en present till min darling som fyller på tisdag.
Grattis i förskott Kaisa! =D
Och lämna tillbaka filmerna från helgen.

En sista sak bara...
Den 3 novemer är det nu i Japan... så
HAPPY 24th BIRTHDAY NISHIKIDO RYO! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0