"What if I'm not a superhero? What if I'm the bad guy?"

Har förresten fått veta någonting som irriterar mig till max. Gör mig irriterad att bo i Östersund ibland.
Den 21 november har Twilight bio-premiär i hela Sverige, men kanske inte i Östersund. I vanlig ordning så tar vi oftast in filmer som ändå ingen vill se. ._________.
Ett ungefärligt svar på mailet som Kaisa skrev till biografen där hon ställde frågan om det skulle bli premiär här eller inte:
"Den är inte med på våra listor, så vi får se hur det blir"

Jag vill göra någonting åt detta korkade "beslut"
Skicka in protestlista, demonstrera, whatever.
Någonting.
Är det någon som är med?



Kommentarer
Postat av: Kaisa

JAG ÄR MED! =D

Let's kick Svennes ass >.<

2008-11-02 @ 22:38:05
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0