Sjukling och lite Twilight-damp

Hello. Hisashiburi~
Såhär ligger det till nu... Jag är sjuk igen. Greatgreatgreat. >.< Blev sjuk förra veckan, och det har fortfarande inte gått över. ^^;;
Tar nässpray två gånger om dagen för att kunna andas ordentligt, men så var jag a real baka this morning, så jag glömde den hemma, för att jag var så sjukt stressad att hinna ut till bussen. Jag insåg det när jag kom in till centrum, för det var redan då min andning började göra det svårt för mig.
Men nässprayen den står hemma på sängbordet till ingen nytta.
So much for extra sleep. Hade jag bara klivit upp fem minuter tidigare hade jag inte glömt den.
Men, people shouldn't dwell on the past, ne?
Vad är det med hösten egentligen, och alla dessa "epidemier" som går runt bland människor? Är det för att klimatet ändras, och det blir kallare?
Snart kommer man ju fan inte kunna gå ut utan att behöva använda munskydd! Som Tego alltid gör. Ehe, gomengomen.

Annars är det bara skola som gäller här i Östersund. En vanlig dag ser ut såhär: - Går i skolan - väntar på kaisa på biblioteket - är med kaisa - kommer hem - äter middag - duschar - sover innan elva. Gör självklart läxor också de få gånger vi får såna. (Det är det mest irriterande med denna skola. Inte bara att den är ganska värdelös, men vi har typ inte haft ett enda prov eller en läxa sen jag började... WTF liksom -_-)
Jag orkar inte hålla på som jag gjorde innan jag började tvåan längre. Då jag satt vid datorn i flera timmar varje dag och bara höll på med värdelöst grejs, och sov way too little. Men nu när jag har börjat tvåan nu så känner jag att jag måste börja ta mer ansvar för vad jag håller på med, allt gällande plugg och läxor och sånt.
Jag skiter totalt i andra som skolkar för att de inte orkar, det är liksom min framtid det gäller, och ska jag ha ett bra jobb när jag blir stor får jag fan kämpa för't också.

Jag har funderat på yrken förresten.
Socionom
Psykolog
Polis
Flygvärdinna (LOL)

Det är också nu som ni läsare inser att jag, Maria inte har något att skriva egentligen.

Vi ska tydligen till badet imorgon på idrotten, och jag har sådan lust att sparka min svarta stövel i idrottslärarens ansikte (inte på riktigt såklart... host)
Men jag kan inte simma med denna förkylning magistern, men vad ska jag säga till dig? Jag var ju borta förra veckan också för att jag var förkyld, men han kommer förmodligen dampa järnet om jag säger samma sak igen.
Alla som instämmer räcker upp handen och säger ja.
*Dödstyst*
... Ok. Då använder jag väl den "ursäkten" då.
Frågan är dock, vad ska jag göra medan resten av klassen är där inne och simmar i det iskalla vattnet?
Svar: Jag skulle självklart kunna läsa min bok. Så jag tar det alternativet :3

Twilight tiwlight twiligt. AH! Jag älskar't. It's so ferosh.
Jag har börjat på andra boken i Twilight serien nu. New moon. Har läst drygt 200 sidor, and you just gotta love it!
Jag är kär i Edward! X'D Seriöst... He is perfect. Bortsett från Ryo då såklart. Och att han är en karaktär i en bok. o.o
Men hade Edward funnits på riktigt hade jag inte klagat om han han fanns i min närhet helt ärligt.
Läs Twiligt och inse det själva gott folk~ :3
Jag ser framemot tills filmen kommer ut på bio. Robert Pattinson a.k.a "Cedric Diggory" ska spela rollen som Edward, and that makes it a whole lot a... yummy, don't you think?
Det var faktiskt Kaisa som fick mig att börja läsa twilight, och fick mig att upptäcka en helt ny värld. Mjuff, vampyrer ist coolt stuff indeed.

Så ja, jag ser definitivt framemot Twilight.
Och definitivt novemberlovet med Kaisa. Ännu en Halloween, och detta år är hon förhoppningsvis hemma på Ryo's födelsedag.
Jag ser inte framemot den kalla vintern dock, som närmar sig liite för fort. Ser inte framemot alla förkylningar, all snö. all kyla, och allt annat hemskt som vintern innebär. Skidor på idrotten tillexempel.
Och jag set definitivt inte framemot att Kaisa åker till Frankrike och lämnar mig här i två veckor.
I'm gonna die of boreness and missiness. (Yes, jag kom just på det där ordet, betyder "nåntingsomharmedattsaknatillextremamängderattgöra") I'm gonna die of barfness.


Rainbows is made of what colours?
It's said to be 7 colours, but I don't believe so.
It's a line that can be drawn anywhere.
Draw a line by yourself, it's too bad when visible things become obscured.
Fix your eyes and watch, there will be infinite discoveries.
Saa I'll also blend blend blend and paint a big picture.
For that purpose
Everyone get a white canvas... Yaay ^^


That's all.
Ijou. Maria deshita.
Peace peace peace peace peace peace peace peace peace peace peace peace peace peace peace peace.
Jaane~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0