Je trouve ça drôle... Hahaha

Jag glömde säga en sak:  Yamapi - Pi-chan - Yamashita Tomohisa 24 år idag.

Happy birthday.
Joyeux anniversaire.
Grattis på födelsedagen.
Omedetou Gozaimasu.

Han är nu igen lika gammal som Ryo är. Precis som han blir varje år.
DET kallar jag för logiskt tänkande.

Jag städade vardagsrummet i källaren idag, Herre min je vad mycket chips-och popocorn smulor det låg i soffan och under soffan, Mamma läxade upp mig, så då var det bara att plocka fram dammsugaren och städa.
Sen sprang jag iväg till Kaisa och bakade tårta med henne. Det var hon som gjorde allt jobb, jag kollade mest på... men det var ju hennes man som fyllde år, inte min =P


Jag fick ett sms nyss : "Hejjjjj !!!!! Maria"
Märks att vissa har tråkigt ibland~

Precis som jag.
I'm off somewhere else.
 
KAISA! NÄR VILL DU SES IGEN?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0