Sucky sucky suck sucky suck sucky sucky suck suck suck sucky

Jag fick nobben idag. Det sved. Riktigt mycket.

Snart är första veckan avklarad på badet. Första veckan har ändå gått relativt fort måste jag säga, om man jämför med mina andra praktiker som jag haft. (Nu menar jag dagis, definitivt) Jag vet inte om det beror på mina konstiga arbetstider jag har, eller om det beror på att jag verkligen gillar att vara där. Jag menar, jag gör i stort sett ingenting. Går runt. Städar. Tittar så ingen drunknar. Kan det vara så kul? I don't get it. Och så är det grymt varmt, kvävande och tryckande! Det är som att gå runt i regnskogen med svarta läderkläder.
Men det som jag verkligen inte förstår är hur jag kan vara så trött som jag är! Jag tycker att jag sover som en jävla gnu och ändå går jag omkring jag som en zombie konstant.
Kanske beror det på alla dessa jävla mardrömmar som jag har varenda natt! >__< Dom driver mig verkligen till vansinne! Jag vaknar helt skräckslagen och kan inte somna om igen på ett långt tag.
Tack gode gud för dessa sovmorgonar jag fått nu, annars vet jag inte hur de här dagarna hade fungerat.

Idag fick jag skotta snö.
Det låter trés trés trés patetique att säga att man skottar snö i mitten av april när det redan är sommar i resten av landet typ.
Men jag fick skotta snö. I tofflor och kortbyxor.
Solen lös och en massa måsar skrek.
Blundade jag och koncentrerade mig ordentligt på att inte känna snön mot mina fötter så kändes det som om det var sommar.
Som sommar i skärgården.

Jag längtar.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

Du har ett bra jobb. Och du som trodde att det skulle suga.



You'll handle it. I know you will. You're strong.

2009-04-24 @ 18:35:36
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0