Jag protectar folk... i mina drömmar?

När jag tycker om någonting till den grad att det skulle kunna kallas för obsession så lyckas jag alltid drömma om det på nätterna.
Jag har väl "begåvats" med den kunskapen (om det nu är en kunskap..?) antar jag.
Jag ska ge några exempel.
När jag var besatt av tanken på att Ryo och YamaPi skulle vara ett par (det är jag fortfarande, men drömmarna har liksom fade:at bort), drömde jag att de gjorde intima saker med varandra. Väldigt intima saker. (Jag vet inte om jag riktigt ska formulera mig mer än så... speciellt inte i en blogg.)
När jag var helt lost in the Ryo-world och trodde att han och jag skulle gifta oss, (haha jag drömmer fortfarande) drömde jag att vi gjorde intima saker med varandra. Fast det var sällan mer än en kyss. Just det som jag tänker på ganska ofta.
När jag blev besatt av Jared "Sam" Padalecki började jag drömma om honom flera nätter i sträck. Det började alltid att Sam och Dean kom dit jag på något konstigt sätt alltid lyckades vara när det vankades slakt, och killed some evil sons of bitches... och sen vet jag inte hur det gick till, men i varenda dröm kom Sam fram till mig i slutet av drömmen för att tala om att allting var över, och tittade in i mina ögon och lade armarna runt mig. Det gick längre än så en enda gång, och då kysste han mig istället. Men ändå!
När Michael Jackson dog (AAAAH JAG VILL INTE SÄGA DET DÄR ORDET!) drömde jag om honom två nätter efteråt. Jag drömde att han simmade i vattnet, helt påklädd med rosa sidenskjorta och svart hatt. Jag ville nog så gärna tro att "he was at peace". Och man är ju så avslappnad och fri i vattnet.
Och efter spelningen med E.M.D. så drömde jag att Danny var hemma hos mig och tittade på film! Ha ha.

Men nu till rubriken på inlägget!
För två nätter sen var Supernatural-killarna med i drömmen igen.
Min gamla klass från Storsjöskolan satt och skulle titta på Supernatural på en översovningskväll på skolan.
En tjej (tänker inte nämna namn för hon har ett ganska ovanligt namn ^^;;), satt i alla fall och pratade vitt och brett efter ett avsnitt att "Sam hade då banne mig inte några muskler alls! Dean är mer skulpterad och vacker och välbyggd än vad Sam är bla bla blah."
Jag surnade till och skrek "DET HAR HAN FÖRFAN VISST DET!!! HAN ÄR MER SKULPTERAD ÄN VAD DEAN ÄR, DEAN ÄR BIFFIG OCH BREDAXLAD, VILKET PASSAR HONOM, MEN SAM ÄR SKULPTERAD OCH VACKER!" Jag fick ett riktigt jäkla psykbryt. Jag vet inte varför,  men antagligen för att han inte kunde vara där och försvara sig.

Det var så jäkla roligt när jag vaknade och tänkte på det där.

 


Har inte han skulpterade muskler så garvar jag.
 

Kommentarer
Postat av: Kaisa

Det verkar som att du drömmer lite om våra konversationer fast .. en konstig twistad version x'D

för inte fan har jag sagt att sam är oskulpterad =P

men.. vi pratade om det iaf.

heh.

2009-08-12 @ 17:55:37
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/
Postat av: Maria

Men nu var det ju faktiskt inte du som yttrade dig på den frågan, heh.

2009-08-13 @ 16:04:32
URL: http://nishikidobsessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0