What to do what to do what to do what to do?

Jag har en jävligt tråkig nyhet att berätta.
Igår natt tog Supernatural slut. Underbaraste, finaste, bästa(ste) och skickligaste Supernatural är över.... Iaf tills den 10 september.
Hur ska jag kunna klara av detta?
Jag kommer få abstinens om två dagar. Jag bara vet det.

-
Jag drömde om hela Supernaturalgänget inatt. Sam, Dean, Bobby, Ruby, Castiel and the demons.
Tänker inte gå in på detaljer... Kaisa verkade tycka att jag var helt störd när jag berättade för henne vad som hände när vi vaknade. Jag kan bara säga att det innehöll en dusch, hockeyklubbor, garv, och sen var jag och Sam helt plötsligt ensamma.
Låt det fortsätta så tills säsong 5 börjar.
Jag har dock någonting gemensamt med alla andra Supernatural fans nu - VÄNTAN! Och det är ju "positivt." LOL.

Jag gick in på cdon.com och ginza.se idag för att kolla hur det stod till med de kära boxarna.
på cdon finns inte säsong ett kvar, den är slutsåld. Ville man så kunde man bevaka produkten och låta cdon skicka ut ett mail när produkten åter fanns i lager. På ginza fanns säsong ett, men det var stor risk för slutförsäljning.
Tar dom inte in dom igen så kommer jag få ett jävla utbrott. Det saknas fortfarande 900 kronor dock. Och hur jag ska få tag på dom pengarna, det vet jag inte.
Jag får bara hoppas att jag har tur att alla säsonger finns när jag fått tag på pengarna.

Om Du Gud finns, så gör du mig den tjänsten.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0