Cha ching!

Årets första julklapp är köpt! Och jag har cirka 400 kronor kvar av mitt studiebidrag, med minst 7 andra personer att köpa till. Minst alltså. Det känns ju jättekul. Verkligen. 
Jag hoppas verkligen att jag kan få lite sponsring snart. Annars vet jag inte hur det kommer gå.
Jag har iaf fått ett jobb att göra fram till jul! Det är lite bekanta till familjen som i somras fick nys på att jag var duktig på att baka kakor och sånt, så denna jul är det flera personer som vill ha kakor igen.
Och självklart betalar dom. 
Göra någonting som jag tycker är kul, och få betalt för det, och extra pengar till La France? Jo, jag tackar ja! :D


Kommentarer
Postat av: kiina

skavifixajulklapptillfrankrike? ;)vetinteomhanvetdinblogg ^^

2009-12-04 @ 10:07:31
URL: http://enbrutennagel.blogg.se/
Postat av: kiina

sv: köpa tomteluvor och fota ^^ haha men fatta dyrt det är att skicka grejjer dit :O :P

2009-12-04 @ 17:45:13
URL: http://enbrutennagel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0