You will hear the text only ONCE.

Jag tror att jag är på väg att bli sjuk på riktigt. Jag gillar det inte alls! Mår fortfarande illa utav bara helvete, har ont i halsen och så fryser jag som en naken anorektiker i Sibirien. 
Lidande och möjligtvis ond, bråd död till den personen som smittat mig.
***
Jag var till skolan och gjorde tre prov idag, trots att jag mår som jag gör. (Jag lyckades även pallra iväg mig på bio, wihoo) Cudos till mig.
Svenskaprov med ämnet "Språkhistoria" Ett poäng ifrån full pott. Ett MVG i kanten alltså.
Två nationella prov i Engelska B, och det gick ju allt annat än bra. Tyvärr. Jag fattar inte varför engelskaproven måste vara så jävla invecklade och så jävla tråkiga att man bara vill spy på dom. Jag tycker själv att jag är duktig på engelska. Jag tittar på film med engelsk text, eller ingen text alls, jag skriver på engelska varenda dag, jag pratar engelska varenda dag, jag läser böcker på engelska, jag skriver saker på engelska, men ändå! så går det ALLTID så sjukt dåligt på de nationella proven. Jag förstår verkligen inte, det är som att min hjärna låser sig, som att den vägrar att fatta. Värst är dock hörförståelseproven! >< *ryser* Hur fan är det meningen att man ska kunna hinna lyssna och SAMTIDIGT anteckna vad det är som sägs för att sedan kunna skriva ner svaren på frågorna? Och hur ska man egentligen hinna svara på alla frågor på 20 sekunder?   
Vad är vitsen med nationella prov? Säg mig det... Vad är vitsen?

Kommentarer
Postat av: kiina

ja jag hann inte heller svara på alla frågor :O och så hade jag en rygg som planerade att döda mig, kunde fan inte sitta O.o



sv: tänkte du skicka ett riktigt kort av papper? :P

då får vi ta och hitta stans finaste tomteluvor då ;)

2009-12-04 @ 23:30:39
URL: http://enbrutennagel.blogg.se/
Postat av: Kaisa

Så att vi kan jämföra alla län och skriva i tidningarna vilka svenskar som är bäst i skolan.

Vi gillar sånt i Sverige vi.

Tävlingslystna jävlar är vad vi är.

2009-12-06 @ 16:18:27
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0