Är det nu jag ska lägga upp dom sista bilderna från Stockholm?

Stureplan. Dit gick vi sista dagen. ... Men det var INGA brats där. Och då menar jag verkligen inga.
Jag blev lite besviken, hade faktiskt hoppats på att få se ett par riktiga backslickfrisyrer. Men icke.
Så istället satte vi oss på ett fik och fikade. (duh..). Senare under dagen fick jag sms av Linus, the real Stockholmer, och han ville att vi skulle gå och möta upp honom och träffas en stund.
Vi gick tillbaka till drottninggatan och gick in i de affärer vi ej hade varit in i förut.
Bland annat så gick vi till China Shop. Ägaren måste vara en av dom skönaste snubbarna ever!!!
På dörren satt nämligen denna skylt:


Jag garvade ganska hårt.

Ja, så de sista timmarna i Stockholm innan vi skulle åka hem tillbringades på drottninggatan, på någon jäkla bro efter att vi sagt hejdå till Linus, och sen hemma i lägenheten för att packa.
Sista middagen blev på Burger King. (GOD, I'M SICK OF HAMBURGERS NOW!!!) Annars var det en mysig dag.

Gonatt gonatt på söndag kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0