Jag önskar jag vore rik. Och då menar jag verkligen rik.

Jag gick in på CDon.com och sökte på "Supernatural", och det visade sig att dom har de tre första säsongerna på dvd.
YEYSUPERYEYOHMYGODFLAAIIIIIL!!! tänkte jag tills jag såg priset på hela kalaset.

Säsong 1: 499 kr.
Säsong 2: 499 kr.
Säsong 3: 429 kr. (varför är säsong 3 billigare för?)
Totalt ska jag alltså betala 1427 kronor för att få dvd:erna hemskickade till mig. Frakten EJ inräknad.

Frågan är då: Är det värt det?
.
.
.
JAAAAAAAAAAAAAAA SOM FAN!!!
Men jag måste ha dom pengarna pengarna också ;__;
Jag fick visserligen min lön på 3750 kronor idag... Men dom ska räcka länge, nästan för länge.

Så... Hur ska jag göra egentligen? Jag måste på något sätt tjäna ihop pengar. Folk kanske vill ha kakor igen.


Jag menar... Titta på dom. Det här är så inte rättvist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0