Måndag morgon på busstationen..

10.30 gick bussen hem till regniga Östersund på måndag. Osminkad och trött begedde vi oss till stationen. Det var ganska jobbigt att släpa på en tung resväska hela vägen dit bort, men "suit yourself"
Vi var där i god tid innan, för Kaisa skulle få någon låda ifrån sin mamma, och jag är glad att vi var där i god tid.
För vem såg jag på stationen.. om inte självaste Kjell "Brolle" Wallmark!
Han kom gående emot mig med sin flicka, och jag fick en hjärtattack. Såklart. Men av alla kändisar man möjligtvis kan stöta på i Stockholm så ser jag Brolle. Läskigt och underbart.
Jag är ganska glad att han aldrig lade märke till mig.. Hade skämts ihjäl och fått ångest. Titta på avstånd är bra =)
Han såg dessutom ganska så pissed ut, så jag hade väl fått en smäll om jag hade gått fram, ha ha!

Well, 10.30 åkte bussen iväg. Det kändes så jäkla skönt att åka hem, men jag såg inte framemot bussresan.
Nu är jag iaf hemma i Östersund igen och kan titta tillbaka på Stockholmsvistelsen med ett leende på läpparna.
I had a great time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0