Nya tag, nya tag

Jag insåg att det inte var lönt att deppa ihop fullständigt över det som hände för ett tag sen, även om det fortfarande känns som fan.
Nu är sommaren på väg. 17 grader och solsken. I like it.

Och om en månad är det TEGOMASS I STOCKHOLM FOLKS! Once again. Jag börjar bli jävligt pepp på att åka iväg redan nu faktiskt.
Men denna gången ska det fanimig inte bli katastrof som sist! Jag lovar mig själv det. Jag lovar alla det. >-<
Den här gången ska det bli BRA. Det ska bli mer än bra. Eller hur Kaisa? It's gonna rock!
Jag ska få träffa mina älsklingar igen. Underbart.


Det finns ett problem dock.
...
...
...
...
...
...
....
VAD SKA JAG HA PÅ MIG?

Kommentarer
Postat av: Kaisa

haha! ja. FAN va bäst det ska bli =D



FAN!!!

2009-05-01 @ 21:03:31
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/
Postat av: Maria

Bäst är nog bara förnamnet.

2009-05-02 @ 18:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0