And I'm back in black!


Min rubrik är rolig för att jag är klädd endast i svart idag.
Förutom min röda palestinasjal.
Jag är helt seriös.
Jag har svarta jeans, svart långärmad tröja, svart t-shirt, svart kappa, svarta vantar, svarta glasögon, svarta skor.
Jag skulle må bra av en liten färgklick.
Kanske i form av ett par zebrarandiga jeans. *smirk*


Iaf så är jag tillbaka till verkligheten igen. A.K.A: Jag är tillbaka till skolan efter en alldeles för kort ledighet.
Varför kan inte loven åtminstone få vara två veckor långa? Som jullovet.
Jag tycker att vi förlänger de resterande få loven jag har kvar till två, eller kanske till och med tre veckor istället ;__;
Det skulle jag verkligen gilla.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

Jag tycker vi bojkottar skolan.

punkt.. osså slut.

2009-11-02 @ 22:04:16
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/
Postat av: Maria

Njae, det kan ju vara lite kul ibland. Fast inte just nu. Och inte flera veckor framöver.

Men ibland.

2009-11-02 @ 22:41:06
URL: http://nishikidobsessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0