Det är dags att säga grattis... bitches. För idag är det en speciell dag.

Det är officiellt den 3 november i Japan just nu. Den 3 november i Japan innebär att min alldeles egna baby Ryo Nishikido blir 25 år!!!
Tre fantastiska år av fangirlande har gått förbi i en väldig fart och jag blir bara mer och mer upp över öronen förälskad i denna man för varje dag som går.
Jag låter väldigt ofta bli att tänka på honom och lyssna på hans musik nuförtiden dock, just för att mina känslor blir alldeles för stora och hotar att ta över mitt dagliga liv. Så just därför har jag skjutit tankarna om Ryo lite åt sidan ett tag, men det finns små tillfällen då dessa känslor blommar upp igen och då har de nästan blivit starkare än innan. 
Igår såg jag hans nya video Code, och då blossade allting upp igen. Allt det som jag försökt gömma undan ett tag för att få lugn och ro i livet bara... kom tillbaka. Jag kunde inte stoppa det. 
Jag tänkte på alla mina drömmar om framtida möten, alla hans dramor, alla mina bilder och hans fantastiska utstrålning och röst, som faktiskt är en av anledningarna till att jag föll för just honom.
Hans röst, hans gitarrspel, hans leende. Allt med honom.
En väldigt stor del av min tonårsperiod "flashed before my eyes", och jag log i mjugg. Kände pulsen rusa iväg i 180 km/h.
Ryo är den enda personen som någonsin har haft den effekten på mig. Och han är förmodligen den enda som någonsin kommer att ha den effekten på mig också.

Jag säger bara: Otanjoubi Omedetou Ryo. Happy birthday. Bon anniversaire. I love you so much.



Jag har suttit i en halvtimme och försökt hitta den perfekta bilden, men jag lyckas inte, så nu nöjer jag med den här. Det sötaste leendet ever.


(Stena mig inte för att jag är en sån fjortis, men det är någonting speciellt med Johnny's Entertainment, folks.)


Kommentarer
Postat av: Kaisa

That was actually touching.

det var ett tag sen ellerhur?



Code var bra.

Jag har blandade känslor om MOLA. Mest pga den dåliga början... och det onödiga slutet... Men han är liksom.. kakkoi (låter bättre) ändå. Oavsett om han står och bombarderas av ljudvågor.

2009-11-02 @ 22:01:12
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/
Postat av: Maria

Touching, why? :0

Det var verkligen ett bra tag sen, och det känns så himla konstigt.. Att någonting som var så viktigt för mig bara försvann sådär helt apropå.



Ja, jag tyckte inte om att dom hade gjort om den så mycket ^^;;

Lätt mycket bättre innan.

2009-11-02 @ 22:58:14
URL: http://nishikidobsessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0