Massive failure. Fucking idiot.

Je suis une idiote. Jubelidiot.
Jag hade matteprov idag, och jag failade rejält. Jag tror nästan man kan se ingraveringen i pannan på mig, som lyser illande röd, likt en blossande finne. "IDIOT" står det skrivet. 
a2 + b2 = c2 ... jag tycker att det är så kul och lättfattat jag bara måste lägga upp den här videon.



Jag förstår verkligen inte hur matte kan vara enkelt för vissa, att dem bara löser problemem som en dans på rosor. Jag kliver bara på taggar hela tiden. Jag pluggade i tre dagar innan provet på kapitlet "Geometri" och ändå blev det mannagrynsgröt i hjärnan på mig när jag väl satt där och skulle skriva prov. Siffrorna flöt ihop i huvudet på mig och jag fick panik. Grötgrötgröt. Jävla rispudding. Jag fick IG. Det vet jag redan nu. YES! ... -___-

***
Jag har ikväll officiellt haft min redovisning från Frankrike-resan på skolan. Rektor-Ingrid var där. Alla föräldrar var där, och vi, the Swedes too of course!
Jag, Christina och Maria skulle berätta om skolan; så vi stod där framme och babblade på om hur skolan var i Frankrike, visade bilder från skolgården, på den berömda muren där alla rökte, på fransmännen, på maten och sådant.
Sedan skulle grabbarna som var där berätta om hur det var att bo i familj, och om våra utflykter till Mont Saint Michel, Acro-branche, Le memorial och Gold beach. Tjejerna som skulle redovisa om Paris dök aldrig upp, så det blev min och Christinas lott eftersom vi var dom enda där med bilder.
Det bjöds på färska croissanter och kaffe/saft/te. Croissanter med nutella. Ååååh, jag åt fyra stycken. Det var extremt gott! ... Men extremt illamåendeframkallande. Croissanterna här hemma är inte likadana som dom i Frankrike. *sob* Men jag åt och tänkte på vår vistelse. Mös litegrann. 

Imorgon fyller min mamma år, och jag är ledig. Sovmorgon. <3

Kommentarer
Postat av: Kaisa

åååh, honey. Dom där du pratar om, dessa mattegenier, dom är få. Och arroganta >:( (f-ing bitches)



MEN vad gott med croissanter.

... Och varför var du ledig? o.o

Jag slet så ;_;

2009-11-13 @ 17:26:42
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag tror inte att det finns någon som är dåligare än mig på matte efter att ha slitit så med plugget. Det kan det inte göra.

Att jag är en idiot, det har jag redan konstaterat :D



Du vet varför jag var ledig, för du har redan frågat en gång idag.

2009-11-13 @ 17:32:37
URL: http://nishikidobsessions.blogg.se/
Postat av: Kaisa

Jag pluggade som ett svin, på helger, på raster.. I studiegården... -_- det hjälpte inte alls.

Så sluta gnäll och gör omprov!! =o



Ja, nu vet jag~ för jag kom på't. nice.

2009-11-13 @ 19:47:09
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/
Postat av: ML

haha SÅ JÄVLA BRA!!!

HAHAHAHAHA

2009-11-14 @ 11:35:26
URL: http://vagavagra.blogg.se/
Postat av: Maria

Videon eller? :P

2009-11-14 @ 14:06:25
URL: http://nishikidobsessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0