Woot wooot woooot!

:@ .... Kommentera... kommentera...

Jag älskar att vara ledig! Vår skola var så undebar och bestämde sig för att ha uppföljningsdag idag. Det innebär - Maria är hemma från skolan och slappar. Det är dock en massa saker jag borde ha hunnit med, men mina timmar av vakenhet har verkligen gått åt till slappande. Om man inte räknar med den timmen jag åkte ner på stan för att köpa födelsedagspresent till mamma. Jag köpte parfym, olja man häller i vatten, som man sen eldar, grattiskort och en bukett blommor. Ska man uppvaktas så ska man. ^^
När jag kom igen frös jag sönder så då drack jag två koppar te med honung och satt vid tv:n och kollade på musikvideor. Det blev ganska tråkigt efter ett tag. Att vara uttråkad är inte lika kul som att vara ledig.

Och jag känner att det här är det mest intressanta inlägget jag skrivit på länge. Woopdidoo!

Kommentarer
Postat av: Kaisa

WOOT! =)

Jag älskar också att vara ledig... Men det får jag inte =(

Men jag undrar: ska man hälla oljan i badvatten?.. brinner man inte upp då? Eller vadå?

2009-11-13 @ 19:45:11
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0