Hej allihopa. Förlåt för min frånvaro.

Allt ser ut att börja rätta till sig nu igen. Varför? Min blogg ser okej ut,(iaf på vissa datorer...), Kaisa har kommit hem från Rom, (Thank god!) jag fick presenter av henne (High School Musical grejer, hahahahaha!), Vi tittade på två nya avsnitt av Supernatural säsong 5 och jag känner på mig att det kommer att bli det bästa, men ändå sorgligaste jag sett.
Vi såg Patrik 1,5 igår och jag har äntligen kommit till insikt vilken som är Sveriges bästa film <3, och FAN vad jag älskar Buzzer beat.  

Imorgon börjar skolan igen. Farväl kära fritid och kära helg ;___;



"Vafan säger du skitunge?!"

Kommentarer
Postat av: Kaisa

Ja, buzzer beat, supernatural och dexter... jag kan inte tacka nog för denna TV-säsong!

ska snart till skolan

åt det har jag bara en sak att säga:

BLUÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!

2009-09-28 @ 08:59:16
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/
Postat av: Maria

Tv rules! Iaf denna omgång... vi får se sen vad dom hittar på.

2009-09-28 @ 16:44:50
URL: http://nishikidobsessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0