Höja och sänka, uppåt och neråt, älska och hata, risa och rosa, smeka och piska, hissa och dissa.

Maria hissar:
- Solsken. (Tyvärr är det inte mycket av det nu...)
- Supernatural!
- Jared Padalecki :)
- Ben&Jerry's!
- Nya kläder.
- Filmer och musik som får en att må bra i själen.
- Vattenmelon.
- JE!
- Michael Jackson. 
- Aqualina - Pink sugar.
 
Och Maria dissar:
- Vintern som är på väg. Är det någon som faktiskt gillar konstant mörker i ett halvår?
- När pengarna tar slut.
- När chipsen tar slut före dippen. (LOL)
- Foundation på läppar.
- Skitigt hår.
- Mat som badar i fett.
- Takida!
- När Simon har popcorn i micron för länge så det luktar bränt i mitt rum.
- Träningsvärk.
- Avskavt nagellack.

Jag har så dålig fantasi att jag inte kommer på mer nu, haha. Är det nån som kommer på nåt jag brukar prata om ofta? X'D

*

Istället lägger jag upp en fil på min favoritlåt för tillfället. Bob Dylan - Knocking on heaven's door.


Kommentarer
Postat av: Kaisa

Vad sägs om ZAC EFRON?!!

lol x'D



och dina nya bokmärken såklart.

Bäst att skaffa en mängd böcker att ha dom i nu då =p

2009-09-08 @ 13:08:42
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha, klart Zac förtjänar en plats på min hissa-lista :P



Ja, dom var så fina så :)

Köper du böcker åt mig då?

Wow. För det var inte ologiskt.

2009-09-08 @ 14:10:41
URL: http://nishikidobsessions.blogg.se/
Postat av: elvan

JAG ÄLSKAR MÖRKRET. på riktigt dessutom. WOHOW

2009-09-15 @ 16:51:10
Postat av: Maria

Elvan: How is that even possible? ;__;

2009-09-16 @ 15:43:56
URL: http://nishikidobsessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0