Jag... sjunker lägre och lägre.

Det är kul och lite pinsamt hur mycket man kan offra sig för en person som man gillar.

... Jag pratar självklart om valet av filmer jag såg i helgen.

Först: 17 again. (Den har jag absolut inget dåligt att säga till om dock!!!)
Sedan blev det värre...
High school musical 3 och Hairspray.

Jag kände mig så jäkla pinsam när vi satte igång HSM3 klockan 11 i lördagskväll.
Jag skrattade till den grad att jag knappt fick luft, min mage exploderade av smärta och meningen "jag orkar inte med mig själv" flydde från mina läppar ett antal gånger under filmens gång.
Men jag överlevde!

... Att Zac faktiskt är en bra skådespelare och väldigt söt gjorde filmen sevärd. 
Stena mig inte för den fjortiskommentaren, snälla.

*
Hairspray då?!
Fyfan vad jag garvade åt åsynen av John Travolta i klänning. It fucking made my day!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0