Att inte komma på nån rubrik.

Jag är så jävla snygg. Eat that. Ellerrr?


Igår var Kaisa och Fredrik hos mig och tittade på Zombiefilm. 28 dagar senare, och 28 veckor senare. Det var kult. Det var så kult att jag hade svårt att sova efteråt. Men allt som allt så var det lätt värt det. 
Jag har aldrig sett mig som ett fan av Zombiefilmer. Förut har jag alltid snäst åt dom som frågat om vi ska titta på en sån, eller gnällt arslet av mig för att dom ska ändra uppfattning.  Det är sant, jag var otroligt kräsen med vad jag såg för filmer förut. Dom fick inte vara för långa, se tråkiga ut på framsidan, vara för gamla, ha dåliga skådespelare, och genren var väldigt viktig. Jag var verkligen ett pain in the ass att ha att göra med.
Men nu? - Well låt oss säga att jag har mognat lite. Om man nu kan mogna när det gäller film...

Kommentarer
Postat av: Maxie

JA DET KAN MAN!!!

tumme upp

2010-09-01 @ 13:28:18
URL: http://maxiemagyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0