I'm a girlfriend, and that's what girlfriends do. Biatch.

Nästa lördag har jag och min karl Freddelito varit tillsammans i prick ett halvår. 6 månader. 182,5 (lol) dagar. 4368 timmar.
Att det redan har gått så lång tid är fan svårt att fatta. Och trots att det har gått ett halvår så är jag fortfarande lika nykär som jag var efter första veckan. 
Därför tänkte jag göra en grej till honom som en liten uppskattning på att han finns för mig. Hos mig. Med mig.  
Under två dagar har jag knåpat ihop en lista över grejer jag älskar hos honom, och den listan ska han få av mig på lördag.
Jag är mest nyfiken på hans reaktion, hihi :)

 

Nu kommer mina scrapbook-grejer till användning, finally.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0