Det händer inte mycket...

Det enda vettiga jag hann med idag, som egentligen inte var planerat - jag städade mitt rum, wohoo! Det känns åtminstone renare. 

Jag har svenska att göra, två böcker att läsa, projekthelvetet att skriva klart, och en massa matte, men istället roade jag mig med Supernatural. 
Ja ja, ikväll fick jag vara lat. Så fort praktiken är slut så ska jag börja med arbetet på allvar - jag lovar!

Nu hade jag tänkt att krypa ner i sängen och läsa Nevermore. Kommer antagligen fastna och läsa till ett, men det är det värt. Helt klart. 


Hörde förresten på nyheterna att Michael Jackson's läkare riskerar att få högst 4 års fängelse, trots att misstankarna lutar starkt åt att det var han som dödade honom. 
Pfftttt, rättssystemet.


Well, godnatt folks. Jag hittade ingen bra bild att ladda upp. Peace.

Kommentarer
Postat av: kiina

det var väl han som gav sista medicinen som skulle få upp till 4 år för att omedvetet orsakat hans död? ^^

2010-02-10 @ 20:41:05
URL: http://enbrutennagel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0