Måndag - Fattig men glad.

Lindex hade utförsäljning på grejer pga branden som ägde rum för några veckor sedan.
Jag hittade inga kläder utav värde men däremot en hårspray (TONI&GUY, svindyrt!) och en kajal för halva priset.
Jag gillar.
Någonting jag däremot inte gillar var dagens idrott. Dans stod på schemat, och det var inte sån här traditionell pardans vi skulle ägna oss åt utan egen koreograferad dans till en dålig låt som vi sen skulle visa upp för dom andra grupperna.
Snacka om förödmjukelse.


Jag måste skriva mitt svenskatal, till på torsdag. Hjälp mig? Jag har flera ämnen att välja mellan, men jag kan verkligen inte bestämma mig!
Bland annat ämnena; Homosexuella ska få adoptera barn, drömresemål, övernaturligt, så hittar man sitt livs kärlek, så blir man av med en jobbig date, så är det att leva med diabetes, dyselexi, tourettes mm, varför jag fascineras av Supernatural, böcker, musik osv. snurrar i huvudet på mig nu.
Vad skulle ni välja?

Och dessutom har jag praktikuppgifterna att kludda ner på ett papper. Så mycket att göra, men ingen motivation till det överhuvudtaget. Det enda jag vill göra är att läsa och kolla på Supernatural.

Kommentarer
Postat av: Erika

Men så jobbigt med idrotten :/



Hoppas att det går bra att skriva talet, jag skulle nog ha valt övernaturligt =)

2010-02-15 @ 18:47:59
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0