Monday - "Actually, I think Dean's a great name for a big ape, don't you?"

Nu har jag inte varit så aktiv här på ett par dagar, ursäkta. Oroa er inte att jag har försvunnit, jag har bara en smula idétorka och lite annat för mig. 
Jag har bland annat börjat läsa en totalt underbar bok (Nevermore, an original Supernatural novel), så jag tänkte att den skulle få ta upp lite av min blogg-och datortid den här veckan, eftersom boken ska recenseras på engelskan nästa vecka. 
Jag började inte läsa av den orsaken, utan för att jag hade lust - och nu är jag fast. Den är helt otrolig! Aldrig förr har en bok känts så levande för mig. Det känns precis som att kliva in i ett avsnitt - fast i bokform.  Dialogerna mellan Sam och Dean är precis som i avsnitten, roliga som fan. Jag höll på att garva ihjäl mig när jag satt och läste när ungarna hade rast idag. Ärligt talat - Jag skrattade så högt för mig själv att jag nästan började gråta. Ahahaha. 

Read it for cryin' out loud, cause' you won't regret it!



Kommentarer
Postat av: Kaisa

man kan ju dock tillägga att ett intresse för serien är nödvändigt =P

2010-02-08 @ 16:00:47
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0