Onsdag - Fick lite besök, och nu är det godnatt.

Onsdag kväll har bestått av: Kladdkaka med grädde och frukt, besök av ett par med ett litet barn vid namn Ludwig, och apelsinsvullning framför Supersize me. (Genialiskt äcklig film som får mig att inte vilja äta på McDonalds ever again! Morgan you did a great job!) Det påminde mig om min skräpmatsvecka... Jag var på väg att dö då, jag förstår inte hur han överlevde en hel månad med bara mat från Donken. Visserligen var han sjukt illa ute, men ändå.

Här hade Ludwig praktiskt taget rusat in till mig för han hörde att jag spelade musik. Först stod han och dansade och sen ville han sitta hos mig och digga John Mayer. Så sjukt söt!

Jag har lyckats lugna ner mig efter mitt vansinnesutbrott jag hade tidigare, men tanken på att jag måste se'n igen imorgon får mig att vilja begrava mig under täcket. 
Så nu ska jag faktiskt ta och krypa ner i sängen, jag har en ny dag framför mig.


Önskar all lycka till till Kaisa som ska ha projektredovisning imorgon, med en dokumentär som krånglar sönder.
Lycka till love! You can do it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0