Tisdag - Mt Eden får bli dagens band.

Kamenashi Kazuya fyller 24 år idag, denna smällkalla och soliga tisdag. Jag bryr mig inte så mycket som jag trodde att jag skulle göra. Jag är mest bekymrad över vart alla jag känner har tagit vägen egentligen. Hela dagen har jag gått runt som i en slags fundersam bubbla och undrat vafan det är som har hänt med allt och alla.
***
Hur som haver, imorgon ska vår klass äntligen ta sig i kragen och hitta på något tillsammans efter två och ett halvt år i samma klass. Förfestning för att fira att det är 100 dagar kvar till studenten står på schemat. Det ska bli kul, iaf som det känns nu. Jag kommer inte ge mig ut på krogen, som alla ska, utan jag tänker åka hem då alla beger sig mot stan.

Ganska så skum musik, men jag gillar det. Give it a try.


Kommentarer
Postat av: Kaisa

hahahaha! x'D jag hade ingen ANING om att han fyllde år idag. lolz.



Jag skall inte göra nåt alls. blev bjuden på nån förfest också, men .. det är för sent att försöka skapa nån slags "samhörighet" omduförstårvadjagmenar.

2010-02-23 @ 19:50:12
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0