Onsdag - det började bra, sen gick det utför.

Jag är så arg att det kokar i kroppen på mig! Jag är så arg att jag inte vet vart jag ska ta vägen!
Jag är så arg att jag funderar på att gå ut på balkongen och skrika lungorna ur mig! Slå på saker, tappa kontrollen totalt...
Jag har fått stått ut med en j***a unge idag som har drivit mig till absolut vansinne, och hur många gånger jag än sa åt honom att bete sig så fortsatte han... Värre än en 3-åring. 
Åh herregud,
Jag ska prata med min handledare imorgon om saken och se vad hon tycker om det. 
Varför beter sig barn på det viset för? Är uppkäftiga och irriterande och kastar saker och tycker att det är kul?! Är det medfött från födseln?
(&%¤##/(/(/(?=)?=?=?=)((&&/%%#¤#"!&/(/=)?=?)/(/&/&%%¤##&¤/&&)(()(.... *galen*
Samtidigt kan dom ju vara så otroligt söta och snälla, men i nästa stund förvandlas till små djävlar. 
Jag förstår verkligen inte.

Så idag är det mycket som inte stämmer. Det här som jag tänker skriva nu hade jag tänkt skriva redan innan jag blev irriterad på ungen, så det passar bra att nämna det nu.
Vintern.
I'm so fed up with the white fucking crap. 

Saker jag hatar med vintern:
1; Kylan
2; Snö i för stor mängd
3; Förfrysningsskador och röda kinder
4; Huden torkar ut fullständigt
5; Blöta kläder
6; MÖRKRET

Saker jag kan stå ut med under vintern
1; Att man äntligen får använda alla sjalar och halsdukar som är så fina och bekväma
2; Eftersom det är så mörkt kan man elda en massa, både ljus och i kamin, och dricka varm O'boy under en filt
3; När solen lyser ute är det faktiskt grymt fint
4; Skoter!
5; Dagens ljusa timmar


Jag gillar vintern i ungefär en månad, men sen blir jag så jävla less på den. Nu har min "stå ut" gräns gått över. Iaf som det känns nu, eftersom allting är fel nu. 
Gillar ni vintern fortfarande?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0