Another summer day has come and gone away, in Paris and Rome, but I wanna go home~

Jag stillar min besvikelse av att Jared är off the market (yes, that's how pathetic I am) genom att lyssna lite på Michael Bublé och att chatta på franska med en fransos vid namn Yann. Det känns ganska bra att få komplimanger för sin franska trots att man vet att man egentligen suger! :D

Jag träffade min sjukgymnast för första idag. Hon som ska få ordning på min rygg och alltdetdärandrasomäråthelvete. Och jag känner på mig redan nu att det här kommer bli bra. 
Jag ska under 10 besök få jobba med avslappningsövningar, hur jag ska sitta och stå och även lära mig hur jag ska lyssna på kroppen. Hon verkade väldigt vettig i sina resonemang, så jag hoppas att det kommer att gå bra det här.

Så nytt år, nya möjligheter. Kanske ska jag också få känna att jag inte har ont längre. 


Ska iväg till Kaisa och glo på film igen. Hon har även lovat att det ska bli förändring på bloggen igen ;)


Kommentarer
Postat av: kiina

Nu känner jag mig som en dålig människa för jag kan inte komma ihåg om yann var modell kompisen eller brorsan.. :O först tänkte jag att det var brorsan men sen ändrade jag mig och nu vet jag inte :S eller var det yann carro han hette? då är det modellen :P

men vad hette då brorsan? :O stirrungen ;)



krya!

2010-01-09 @ 00:22:00
URL: http://enbrutennagel.blogg.se/
Postat av: Kaisa

VILKEN FIN BLOGG DU HAR!!! =)

puss påre.

2010-01-09 @ 01:41:03
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/
Postat av: Maria

Kiina: Du hade rätt tror jag, om ditt slutgiltiga svar var att det var modellkompisen som hette Yann ;)

Vincent var stirrungens namn... haha jag har inte glömt bort honom ;P



Kaisa: Ja tack så mycket, it's awesome! :D Puss.

2010-01-09 @ 13:35:11
URL: http://nishikidobsessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0