Söndag #3

Jag har gjort dagens goda uppgift idag! Den ni. Jag hjälpte min sötaste farmor att städa ihop i hennes lägenhet. Jag tycker om att hjälpa min farmor, för hon blir så otroligt glad varje gång. Tänk vad känslan som infinner sig i kroppen efter att ha hjälpt någon är skön. Nu kan jag sova med gott samvete inatt, haha.

Förutom att städa så fikade vi rostade mackor och drack rött te med honung och pratade och hade det allmänt mysigt. Det var dessutom väldigt trevligt att få ta en liten promenad i kylan. Har man min jacka på sig är det dock ganska omöjligt att frysa.
Jag har kommit till insikt att min praktik börjar imorgon. Det betyder att jag inte kommer få se min skola på tre veckor, när jag behöver det som mest. Jag behöver jobba projektarbete och jobba matte istället!
Usch och fy. Jag ryser bara jag tänker på att projektarbetet snart ska vara klart och vi är inte ens halvklara. S.K.I.T.L.I.V...

Kommentarer
Postat av: Tobias

har varit i Grekland 7 gånger :D

2010-01-24 @ 18:11:47
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0