Jada jada.

Jag bloggar klockan 3.45 på morgonen. Tänka sig att jag är vaken fortfarande. Hahah!
Jag har inte mycket att säga. Men om tre timmar har jag varit vaken ett dygn. Jag funderar på att sitta uppe och läsa tills dess, men jag inser: vad är det för mening? Då kommer jag bara sova bort halva dagen imorgon, och missa min precious lördag som kommer innehålla musik, skrivning, ett biobesök och förhoppningsvis en till pratkväll hos Kaisa. Nej, då lägger jag mig hellre, för det där är sånt man inte kan missa.


"Hey hey hey, look at me! I'm your brother, and I still love you... BOOP!" - Sam Winchester on drugs in my heart forever!!!



Jag fick förresten värsta fetingpresenten av Kaisa! Supernatural all over! En egendesginad poster på grabbarna som ska upp på min vägg snarast, och en "mix-tape". Otroligt nöjd!
TACK IGEN!
Att sätta upp affischen är nog det första som kommer ske när jag vaknar imorgon.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

JA NU GÅR VI OCH LÄGGER OSS MARIA!!!



haha x'D Supernatural... Jag kan seriöst inte tänka mig nån bättre serie. Tom om Ryopi startade ett kriminaldrama tillsammans skulle det fortfarande inte--

fast det låter awesome.

Men ändå! x'D SPN <'3



vassegod. hoppas den ser bra ut på långt håll också. jag håller tummarna.

skivan är dock asbra =)

2010-01-23 @ 03:58:23
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/
Postat av: Maria

Vad LOL att du kollar min blogg trots att du var så trött att du kallade dig själv för halvdöd o.o



Okej, RyoPi skulle aldrig klå Supernatural, det spelar ingen roll hur awesome det låter - INGET klår SPN! Så är det bara! :) (även fast RyoPi is hotness... men alltså, en japansk drama mot SPN?)



I will find out. Den ska upp snart snart.

2010-01-23 @ 14:05:24
URL: http://nishikidobsessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0