Söndag #2 and goodnight.

Den här söndagen har passerat förbi väldigt fort och jag har verkligen varit så lat! (precis som det ska vara) Men jag hann med alla punkter på min ganska så onödiga lista! *gilla*
Det var kul att träffa Simon igen, har inte gjort det på ett tag, och det var kul att kolla ännu mer på Supernatural. 
En ny dag väntar imorgon så det är väl dags för mig att hoppa i sängs och läsa lite ur Snabba Cash innan jag somnar. Jag är lite för pigg för att lägga mig ännu, men plikten kallar.

Kaisa lånade ut en bok till mig igår - Supernatural - Nevermore. Det är en bok skriven av Keith R.A. DeCandido med de riktiga karaktärerna Sam och Dean från serien. Jag tror att jag kommer gill boken enormt. Dessutom så ska jag ha en muntlig redovisning på den när jag kommer tillbaka från praktiken i engelskan, så jag måste börja med den snart för att hinna färdigt på två veckor. 


Jag uppdaterar mer imorgon. Sängen kallar på mig. 
Godnatt sötnosar. Sov gott. 


Kommentarer
Postat av: Kaisa

Gonatt =)



sv: Nej. du missar min point. Du lånade dom i somras =P Men du har rätt. Behåll dom så länge du och Simon kollar~

2010-02-01 @ 00:02:13
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/
Postat av: Kaisa

sv: nope. it's ok. just... polish them ;_; and take care of them. make sure no one smudges them.

And tell them goodnight from me!

2010-02-01 @ 00:05:33
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/
Postat av: Kaisa

sv: I will!!! ^.^

2010-02-01 @ 00:18:45
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0