Söndag.

Ställde klockan på "tidigt väckning" idag. 9.30 började den ringa... och det är tidigt jämfört med hur sent jag brukar kliva upp egentligen. Jag kan inte komma ihåg om jag somnade om när klockan ringde eller ej. Jag vet bara att jag var uppe ur sängen klockan 12. Jag fasar över hur det ska gå imorgon när verkligheten kommer tillbaka. Jag har gjort en nyttig sak idag! I samma stund som jag klev upp ur sängen upptäckte jag hur äckligt mitt rum var, så jag började städa. Så nu är mitt rum kanske inte helt kliniskt rent, men det är åtminstone dammfritt.
Resten av det som står på schemat idag är:

- Sörja att detta är sista dagen i frihet.
- Leta fram skolböckerna igen. 
- Försöka skriva på mitt träningsprogram. (most likely I won't do that... Behöver hjälp)
- Träffa Simon-pojken. Det är ju trots allt söndag idag.
- Titta klart på osedda filmer, och svulla ordentligt! (Ben & Jerry's och godis)
- Projektarbete förberedelser.
Imorgon börjar vi vårt projektarbete jag och Nina. Undra hur detta ska gå egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0