Lördag.

I did it again! Jag sov för länge och nu sitter jag här som en Zombie och kan knappt hålla ögonen öppna. 
Kvällen blev lyckad. Vi tittade på The haunting in Connecticut och sen... SUPERNATURAL! :D

Den första filmen tyckte jag var rätt creepy, jag erkänner att jag gömde mig ett par gånger, och storyn var ganska ball, (read hereMEN slutet sög. Det är allt jag har att säga om den saken. Slutet förstörde filmen helt. Jeez.  
Och Supernatural gott folk? Yeah, don't get me started on that one ;)




Under dagen ska jag försöka slänga upp bilder på mina fynd jag gjorde igår.

 


Kommentarer
Postat av: emilia

svar; haha! jag måste nog säga att jag ockå kommer vara sjukt lat idag! kram :)

2010-01-30 @ 15:03:54
URL: http://emilialindmark.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0