"You mind your own fuckhole, bwääääääääääaaaaah"

Wohooooooo så jag såg att Kaisa hade lagt ut videor till mig på sin blogg med Jason Segel som huvudrollsinnehavare. Jag tackar för det, men jag ska titta på dom i lugn och ro när jag inte sitter i min brors lägenhet och har precis tittat klart på en film med just Jason som huvudrollsinnehavare. (det får inte bli för mycket på en gång) Just det. Jag såg I love you man. Igen. Jag kan ärligt talat inte tröttna på den filmen, hur weird det än låter. Den är så genialiskt rolig att iaf jag brister ut i skrattattacker varannan minut. 

Jag är helt körd i kroppen. Mätt efter middagen och allt godis som jag ätit. Det är så illa att jag inte ens orkar äta upp min Ben & Jerry's burk som Danil köpte till mig. Den ska sparas!






... Är det bara jag eller har det här lovet gått WAY TOO fort? En dag kvar. Jag sörjer. Big time. 
Men, om prick en vecka så fyller jag 18. Woopdidoo!


Kommentarer
Postat av: Kaisa

Vassegod.



Och jag håller med, men om skolan nu ska börja så tänker jag iaf... KÖRA HÅRT SOM EN SATE O.O

SISTA HALVÅRET!

Är du me? =P

2010-01-10 @ 00:02:17
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/
Postat av: Maria

Men ska man sköta skolan så kanske man borde lägga sig i tid också? Även fast det är sista dagen uppe.

2010-01-10 @ 13:22:54
URL: http://nishikidobsessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0