Jag?! Jag har inte gjort nånting, jag har inte gjort nååånting!

Slapp dag på jobbet igen. Fast idag fick jag faktiskt tillaga mat! Wohoo! Till fyra stycken barn och en norsk kvinna som ville ha nachos. Och lunch till mig själv. Ofc. Efter jobbet turbade jag iväg på min cykel till nästa plikt. I två timmar plaskade jag runt i 28 grader varmt vatten och såg till att inga barn drunknade.
***


Och dagens händelse; Jag körde bil ut till Andersön och fikade tillsammans med mamma, pappa, Simon, Inga-Lill och Bengt. Efter fikat sprang jag och Simon runt på gården som brunstiga apor och kollade på nykläckta kissekattbarn. En katt hette Adolf och var en kopia utav Adolf Hitler. På riktigt alltså. Nu är det inte så att jag gillar Hitler på något vis, men katten var otroligt charmig. Han slog på den bruna katten flera gånger. Så man började ju faktiskt undra.


Kommentarer
Postat av: Maxie

OMG!

Det är han säger jag =o allt ont kommer i omgångar =P... eller är det gott?

AH! oavsett, håll dig borta från den katten!

2010-09-08 @ 23:09:54
URL: http://maxiemagyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0